کد خبر: ۱۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - 2018 January 23
پلی استیشن ۴ سال پرفروغی را پشت سر گذشت اما گویا ۲۰۱۸ قرار است کمی سخت‌تر باشد. با وجود اینکه هنوز این هک به‌صورت گسترده مورد استفاده قرار نگرفته اما گویا کنسول فوق‌العاده محبوب سونی یعنی پلی استیشن ۴ هک شده است.

به گزارش آی تابناک : در اواخر ماه دسامبر بود که هکرها اعلام داشتند آن‌ها راهی را در بروزرسان جدید، نسخه ۴٫۰٫۵، پلی استیشن ۴ یافتند که راه را برای هک آن باز می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد نرم افزار homebrew را در آن نصب کنند. ما بارها شنیده‌هایی از هک شدن پلی استیشن ۴ را در اخبار گوناگون شنیده و دیده بودیم و هکرهای زیادی قول هک کنسول را داده بودند اما هیچ‌گاه به حقیقت تبدیل نشد؛ اما اینبار گویا اوضاع فرق می‌کند. اینبار پلی استیشن ۴ هک شده و راه بازگشتی وجود ندارد.

هکرها اخیرا PS4HEN را عرضه کردند، نرم افزاری که homebrew را فعال می‌کند و اجازه می‌دهد دیتاها به‌عنوان بازی اجرا شوند. در ادامه می‌توانید ویدیویی از Andrew2007 مشاهده کنید که برنامه homebrew را برروی پلی استیشن ۴ آزمایش می‌کند.

نمایشگر ویدیو
00:00
01:60

دانلود با کیفیت ۷۲۰P   |   دانلود با کیفیت ۴۸۰P

نرم افزار متن باز homebrew عموما برای نصب آسان برنامه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که متاسفانه بیشترین استفاده را برای هکرها دارد. در ادامه هکرها متوجه شدند شبیه‌ساز پلی استیشن ۲ نیز برروی پلی استیشن ۴ مخفی است، بدین ترتیب آن‌ها این ویژگی را به PS4HEN اضافه کردند که دیتای بازی‌های پلی استیشن ۲ را برروی پلی استیشن ۴ اجرا کنید. بازی‌هایی چون Klonoa 2 و Shinobi برروی پلی استیشن ۴ تست شدند و به‌خوبی اجرا می‌شوند.  طبق گفته هکرها، بازی‌های هک شده نیز به‌صورت آنلاین و قابل دانلود به مرور در دسترس قرار می‌گیرند.

تا به اینجا سونی به ورود homebrew به پلی استیشن ۴ واکنش رسمی نشان نداده اما مطمئنا از این موضوع خوشحال نیست. درحال حاضر homebrew تنها برای نسخه ۴٫۰٫۵ کار می‌کند اما طبق گزارش‌ها  نسخه‌های بعدی نیز درحال بررسی هستند.






منبع : گیمفا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار